2011. október 30., vasárnap

Beszámoló: We Came Out Like Tigers (UK), Ravachol (UK) @ Budapest, Óbudai Próbatermek

A tegnapelőtti pénteket eléggé vártam, hiszen 3 hónap után végre újra játszottunk, no meg fellépett két (még az emo bandákhoz képest is) kevésbé ismert, de annál királyabb angol zenekar. Az estét a dUNA kezdte kb. 9 óra magasságában. Nem tudom miért, de sajnos nem tudtam annyira élvezni a srácok zenéjét, mint mondjuk múlt héten a Birds In Row előtt. Pedig a próbaterem adottságai pont, hogy elősegítették azt az atmoszférát, amit egy dUNA koncertnek teremtenie kell, ráadásul még jól is szóltak. Egyszerűen csak nem voltam aznap dunás hangulatban. Azért a szett első fele, amit még megnéztem így is tetszett.
Aztán jöttünk mi a Wolf Shaped Clouds-zal. A többiek szerint jó volt, de szerintem annyira nem. Eléggé zavart, hogy nem hallok magamból semmit, az elején még a gitárfej is elszállt, nah mindegy. Legközelebb már remélhetőleg fogunk játszani új számokat, amik szerintem sokkal királyabbak mind az eddigiek.
Az angolok közül először a Ravachol játszott. Korábban posztoltam is, hátha sikerül másnak is megszeretnie a zenéjüket, mert nálam a koncert előtt már naponta többször is lement a debüt EP, úgyhogy nagyon vártam őket. Egyébként kicsit fura volt elsőre a teljes angol brigád, ezt amiatt mondom, mert mind úgy néztek ki, mintha 8-9 tumblr-post életre kelt volna, de aztán természetesen kiderült, hogy nagyon jófejek és közvetlenek voltak. És még a koncertjük is nagyon jó volt, élőben is átjött ez a hiperdallamos, táncikálós emó, amit a lány és a 3 fiú tol. Mondjuk a gitáros néha már túlzásba vitte az ugri-bugrit, de még ezt leszámítva is aranyosak volt.
Végül a liverpooli We Came Out Like Tigers jött, akik sokkal tipikusabb screamo-t játszottak. A kiállások nagyon jól hatottak élőben, a darák is rendben voltak, a hegedűvel meg sikerült azt a bizonyos pluszt is hozzáadniuk. Mondjuk én örültem volna, ha kicsivel több hegedűs rész van. Az meg kifejezetten szimpatikus volt, hogy még a turné vége felé is ennyire tudják élvezni a zenekarok egymás koncertjét, mert mindketten végigbulizták a másik előadását. Sőt, talán ők élvezték a legjobban az egész estét.
És én is nagyon jól éreztem magam, köszönjük a szervezést, meg hogy játszhattunk. Lehetne több ilyen emós buli :)

1 megjegyzés:

  1. Ravachol - Great Moments In The Void cd az Örange Moustache Recordsnál! csak 11 példányszámban! http://www.facebook.com/orangemoustacherecords

    VálaszTörlés