2011. augusztus 22., hétfő

Beszámoló: Kultfest '11 - 1. nap @ Budapest, Dürer kert

A Tukkerbooking Crew és a Chromechoes Promotion hívta életre az alábbi fesztivált, ami tulajdonképp 2 buli összemosásából keletkezett. A nyitó Torn From Earth-öt lekéstük, így az első zenekar akit megnéztük a Wasted Struggle volt. Számomra okés volt, kezdésnek mindenképp. Egyébként ebből a fajta sötét hardcore-ból nekem inkább a kaotikusabb, mint ez a fajta metálosabb áll közelebb a szívemhez. A hangzás, ami egyébként a Dürerben szerintem nem igazán szokott jó lenni, most sem volt igazán jól belőve, ráadásul még a gitárcuccal is voltak problémák néhol. Talán ami nem volt szimpatikus számomra, az a szerintem sokszor már túlzásba vitt mikrofoncsapkodás volt.
Aztán jött a Tombs, akiknek a zenéjükbe sajnos lusta voltam mélyebben beleásni magam, így csak azt tudtam, hogy mire számíthatok. Viszont, ami pozitív, hogy 100%-ig azt is kaptam, és ha már az előbb kritizáltam a hangosítást, akkor most viszont megjegyezném, hogy ők tökéletesen voltak hangosítva. Nagyon masszív, zajos, az arányokra figyelve, és még a tiszták is úgy szólaltak meg, ahogy kell. Így tényleg minden súlyával volt képes a zenekar hatni az egyébként egész szép számban összegyűlt közönségre. Ahogy várható volt, inkább az újabb, sludge-osabb témák kerültek előtérbe, a régebbi, black-esebb vonallal szemben. Viszont egy idő után sajnos számomra unalomba fulladt a produkció, így kb. 2 számmal a vége előtt elhagytam a koncerttermet, de tényleg nem számítottam arra, hogy ennyire tetszeni fog.
Végül a már itt is bemutatott The Secret lépett színpadra. Tőlük sajnos többre számítottam, nagyon fáradtnak hatott az előadás, bár a turné vége felé jártak már, tehát érthető. Főleg az új album számai szóltak, én nem is nagyon vettem észre régebbi dalt, mondjuk azokat nem is igazán ismerem. Egyébként nem vagyok egy nagy moshwarrior, de talán jót tett volna a bulinak, ha van egy kis mozgás, mert így ez sajnos tényleg nagyon nyugdíjasra sikeredett. Az hogy ilyen sokan lejöttek viszont mindenképp pozitívum, és terveztem menni a másnapi folytatásra is, de sajnos a fáradtság legyőzött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése