2010. december 19., vasárnap

Birds In Row


Szintén a napokban bukkantam az alábbia francia csodára, akikről a kiadójuk (ami egyébként kifejezetten érdekes bandákkal foglalkozik, szerintem lesz még poszt tőlük) azt a promószöveget költötte, hogy nem elég hardcore, hogy a Modern Life Is War utódbandák közé soroljuk, viszont annyira nem is sludge/crust, hogy ebben a scene-ben megállja a helyét, így a kettő egyvelegéből kapunk valami nagyon király furcsaságot. Én a magam részéről csak rásütnék egy post-hardcore jelzőt (ebből baj sosem lehet), és osztom, hogy király. Merthogy tele van dallammal, energiával, dühvel és azért tényleg érezni azt az elszállós hozzáállást, ami gyökerezhet a sludge-ban. Emellett nekem néhol olyan érzésem van, mintha az érzelmek helyett a technikát előrébb helyező Touché Amoré-t hallgatnék, de a lényeg, hogy töltsétek.

Azoknak, akik szeretik az alábbiakat: Touché Amoré, Meleeh, Defeater, More Than Life, Caravels

website | bandcamp

Rise Of The Phoenix - 2009 (scene)
Cottbus - 2011 (scene)

4 megjegyzés:

  1. na, ez geci jó. fasza lenne, ha le tudnátok szervezni. (fogadjunk valami hétköznap lesz :D)

    amúgy a két link egybeolvadt.

    VálaszTörlés
  2. jó banda, rrd meg boredom előzenekarok, és mehet is. :D

    a throatruiner "istállója" meg nagyon tetszik, az as we draw is király (ráadásul gyönyörű kiadás).

    viszont a cottbus albumcím legalább olyan fura, mint a year of no lightnál az ausserwelt.

    VálaszTörlés
  3. hát nem akarom bántani a boredom-ot, de szerintem nem kellenének ők oda :)

    amúgy poszton kívül jegyezném meg, hogy ezentúl soha az életben nem engednék francia zenekart angolul énekelni. komolyan mondom, én szégyellem magam, hogy előttem a dalszöveg és nem találom magam :D

    VálaszTörlés
  4. én magyart nem engednék angol közelébe.

    VálaszTörlés