2010. december 13., hétfő

Harrison Bergeron


A magát Vonnegut az individumért küzdő, anarchista hőséről elnevezett bandáról én sem hallottam mindaddig, míg nem ajánlották nekem, és nagyon örülök, hogy végül azért megtaláltuk egymást. Mindig gondolkozom, hogy hogyan írjam körül azt, hogy az épp posztolásra kerülő banda kurvajó, de most nem fogok ezzel vacakolni, szedjétek, mert KURVAJÓ! Kaotikus, érzelmes, kibaszott dallamos (még dallamos ének is van), egyszerűen lehengerlő. A csúcspont pedig mindenképp a Darkness Washed Over The Dude 1:30-nál kezdődő kiállása, számomra hihetetlen katarzis minden egyes alkalommal. A tagok pedig a feloszlás után olyan bandákban folytatták, mint a Street Smart Cyclist, a Storm The Bastille, a Boy Problems vagy épp a Get To The Chopper.

Azoknak, akik szeretik az alábbiakat: Osceola, We Were Skeletons, Age Sixteen, L'Antietam, Sailboats


5 megjegyzés:

  1. Hű! Na ez nagyon jó.

    VálaszTörlés
  2. ez tényleg nagyon király, köszi.

    VálaszTörlés
  3. emlékszem, amikor mondtam, hogy ezt csekkold le, és te valami másik harrison bergeront találtál meg, ami valami szar metalcore volt, én meg nem értettem a dolgot :Đ

    VálaszTörlés
  4. mert annak volt scene rip-je :D
    amúgy megnéztem a 2081-et, ha kell majd vhogy odaadom. csak kicsit zavaró a holland felirat, de belefér :D

    VálaszTörlés
  5. elvileg egy srác nemsokára feltölt nekem belőle "nice quality rip of the tape"-et, majd belinkelem, ha érdekel.

    VálaszTörlés