2010. július 10., szombat

Brainworms



Ezzel a zenekarral még remélem beférek az oldal leendőbeli imázsába, meg az elkövetkező párral, mivel egy kicsit mégiscsak elkanyarodunk a screamo-tól, ha nem is kifejezetten messzire. A Virginia-beli Brainworms a kilencvenes évek emóját keveri a klasszikus dc-hardcore izzel, legalábbis valami hasonlót éreztem a hallgatásuk közben, az egyik splitükön pedig még Rites of Spring feldolgozás is van. Kövérek, szőrösek és rondák, de ez nem akadályozza meg őket, hogy az egyik legjobb zenekar legyenek a műfajukból, dallamosak, király gitártémáik és furán kiabáló énekesük van. Pontosabban csak volt, a zenekar ugyanis már feloszlott, de ettől függetlenül mindenkinek melegen ajánlott az egész életmű, szépen sorjában.

(Azoknak, akiknek bejött az új Blacklisted és az új Ceremony grunge-os "újítása" különösen ajánlott!)

Azoknak akik szeretik az alábbiakat: Bad Brains, Rites of Spring, End of a Year, Embrace, Mouthbreather

Myspace


II Swear to Me - 2009 (scene)
Which is Worse - 2007
Split with Tubers - 2008 (scene)
Split with Dynamite Arrows - 2008 (scene)

5 megjegyzés:

  1. no, azért (is) kértem a kommentelés átállítását, hogy elmondhassam, ez mennyire kurvajó. :)

    VálaszTörlés
  2. jelentem, ez nekem is nagyon bejön. köszi. amúgy csak engem emlékeztet nyomokban a kidcrashre?

    VálaszTörlés
  3. mivel még nincs külön bejegyzésük, a mouthbreather ajánlást is itt köszönöm meg. :) elég jók.

    VálaszTörlés
  4. va-brainworms-the_catalyst-split-(7_inch_vinyl)-2007-fnt

    http://www.multiupload.com/UIE9KLMBSJ

    VálaszTörlés