2010. augusztus 18., szerda

Beszámoló: Reflections Of Internal Rain (SRB) @ Dürer-kert, Budapest

Nos, ez most egy rövidebb beszámoló lesz, mint szokott lenni, részben azért mert nem otthonról netezek, részben azért, mert eléggé fáradt voltam az este során, és sokszor sajnos még bólogatni sem volt erőm.
Pedig egyáltalán nem volt rossz az este, és még úgy is sikerült viszonylag korán befejezni, hogy a szerbek csak 10 körül értek oda. Fél 9 körül kezdett a Fuseism, múltkor jobban bejött, de most sem volt rossz. Ha tényleg próbálnak majd, akkor talán még jobb lesz, mindenesetre én mindig csak a delay-es gitárt hallom, a másik nekem mindkét alkalommal nagyon halk volt, ezt leszámítva a hangosítás is rendben volt.
A Dance Or Die nagyon király volt, mint szinte mindig. És igen, ehhez lassan már hozzá kell szokni, mert szerintem 2010 legjobb bandája Magyarországon. A lemez is nagyon jól sikerült és élőben is mindig nagyon fasza az egész. Bár lehet, hogy csak mindig jókor látom őket... Annyit megjegyeznék mondjuk, hogy viszont sosem volt még, hogy Fater mikrofonja és gitárja jól szólaljon meg, mindig elnyomja a többi hangszer. Bár ha ez a koncepció, akkor nem szóltam... :)
Következett a New Dead Project, akiket már szintén láttam párszor, de az az igazság, hogy most ütötte be először igazán. Nekem a zenéjük a punkhoz túl hardcore, a hardcore-hoz pedig túl punk, és nem igazán tudtam mit kezdeni vele. Bár valószínűleg pont ez a lényege. Mindenesetre itt az idő, hogy újra elővegyem azt a 2 albumot.
Végül következtek a késők, a szerb Reflections Of Internal Rain. A februári buli óta kicsit változott a felállás, de szerencsére a zene egyáltalán nem változott. Élőben még jobbak és dallamosak a számok, eljátszották szinte az összes "slágert", zárásként természetesen a ROIR Barmy Army-t. A probléma talán csak azzal volt, hogy a nagyobb terem megölte a hangulatot, nem volt olyan megőrülés - sőt, semmilyen nem volt -, mint anno a Pogo Loco-ban. Pedig amúgy egész sokan voltak, szerintem 60-70 ember is lejött. Ettől függetlenül élvezték a srácok, és a lényeg, hogy mi is élveztük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése