2010. augusztus 9., hétfő

We Were Skeletons


Bevallom őszintén, elég szkeptikus voltam ezzel a bandával kapcsolatban, amikor láttam, hogy új albumuk úgy van hirdetve, hogy "Kidcrash meets City Of Caterpillar". Főleg azért, mert emlékeztem, hogy a 2008-as lemez tipikusan olyan volt, amire azt mondom, hogy ez akár jó is lehetne, de mégsem az. Mindenesetre felraktam az új anyagot az mp3-amra, de mostanáig nem hallgattam bele... És milyen rosszul tettem! Ugyan a City Of Caterpillar még mindig nem értem, hogy mit keres a leírásban, de a Kidcrash idézése nagyon is helytálló, és szerencsére a langyiságot nem, csak a fülcsavaró matekos témákat vették át. Ezeket pedig sikerült megfelelő intenzitású keményebb részekkel megtölteni, így tényleg hamisíthatatlan screamo lemezt hallgathatunk. Ráadásul az egyre több tehetséges bandát szárnyai alá vevő Topshelf Records is felfigyelt rájuk, így remélhetőleg szélesebb körökbe is eljut az új lemez. Nálam egyelőre ott van az év legjobbjai között, és külön nem szoktam kiírni ezt, de aki szereti a korai Hot Crosst, az Off Minort, vagy netán a már említett Kidcrasht, az mindenképp szedje!

Azoknak, akik szeretik az alábbiakat: Hot Cross, Off Minor, Kidcrash, 1994!, Age Sixteen

myspace

Summers - 2008 (scene)
Self-Titled - 2010 (scene)

3 megjegyzés:

  1. http://www.megaupload.com/?d=364MG8HL pass: iload.to

    VálaszTörlés
  2. pussz :)

    amúgy honnan szeded a scene ripeket az astro/funky/google lehetőségeken kívül?

    VálaszTörlés
  3. sehonnan. :D ezt google dobta, vannak ez a többnyire fritz oldalak, iload.to, toxic.to, dark-load.net, omega-music.com, sound-load.com, és bár a legtöbb uploaded.to-ra, vagy rapidra tölt, az iload.to pl. megára.

    VálaszTörlés